Wednesday, May 11, 2011

Theres no greater gift than friendship


today just wanna stay home,tgh hari ingat nak support my other friends play futsal end up my very old friend bbm me and asked me either i'm free or not? immediately i replied YES! dah beribu lemon kali plan nak keluar tapi x keluar2,nak kena randomly jugak baru jadi?! haissssh! so this is my best friend since kat primary school lagi,i was in Sekolah Kebangsaan Bndar Baru Selayang. Her name is Khairunnisa Md Zain aka KAY! we're so damn close until ponteng skolah agama same2,makan sama,if bukan i yg pi rumah dia,dia yg mai rumah i even my house to her hse agak jauh! kena lintas jalan besar,lalu taman,lalu kedai,lalu skolah then her house. mostly i la lepak rumah dia coz mlm tu ade tuition still same2 jugak even kalau pi rumah kay confirm kena masak Meggi *tak sangka ambition to be a chef tu since kecik lagi,terbangga sat* then masok je form 1 i pindah and until now kawan2 lama semuanye still kat Slayang! i je yg jauh smpai tak dapat join if diorang ade birthday celebration or any activities! i don't care guys,i really wanna meet yah and and we have to plan somewhere yg best2 memandangkan 9 years tak jumpa! so,ceritanye is..today i met her! we had so many things to cerita,for me tak puas lagi............btw thanx for the silly band darla,i miss you and yes i love you much :')

1 comment: