Thursday, November 3, 2011

tooentiwan.







assalamualaikum and HELLO ! i just got back from fullhouse,had dinner with the love one! first of all my laptop dah okay,thanks to izzat because you helped me a lot man! hehehehhehe the most important thing is.. now i'm 21 YEARS OLD, i got the key yawwwww! weeeeeeeeeeeeeeeee heeheep hooraaaay! *eh silap,dah mature mane boleyh berkelakuan sedemikian*LOL! syukur alhamduillah kerana masih mampu bernafas di muka bumi ini. for me, that's the best give from Allah! to my family plak,thanks sbb bnyak support i especially mama yang melahirkan dan membesarkan dan sanggup tahan songel i *macam artis la plak bagi ucapan mcm ni,but i don't care! biler lagi enn nak thanks to everyone. Heeee to my friends,i love you guys so much! lagi lagi yang sanggup tunggu midnight just to call and wish me happy birthday,Tuhan je taw how i felt at that time. i cried you know!! heeee i aprriciate it so much taw taw taw! actually biler dah besar ni kan,bukan la nak sgt present or something special just wish je pown dah okay,smpai speechless sbb ramai yg tak lupa my date of birth! sebak pown ade and the whole day my phone tak stop notifacation masok,thanks again! hanya Allah swt je yang mampu balas budi baik angpa semua! muaaaaaaaaaah *hugs*

No comments:

Post a Comment